gonzales v kategórii Online marketing

Universal Searching – radikálne zmeny vo vyhľadávaní Google

Radikálne zmeny v zobrazovaní výsledkov vyhľadávania pripravuje Google už počas roka 2010. „Universal Searching“ ako ho nazýva, má zamiešavať do výsledkov video, obrázky či lokálne odkazy (Google zobrazí relevantné výsledky pre danú lokalitu napr. Bratislava, alebo západné Slovensko).
Universal Searching – radikálne zmeny vo vyhľadávaní Google

Radikálne zmeny v  zobrazovaní výsledkov vyhľadávania pripravuje Google už počas roka 2010. „Universal Searching“ ako ho nazýva, má zamiešavať do výsledkov video, obrázky či lokálne odkazy (Google zobrazí relevantné výsledky pre danú lokalitu napr. Bratislava, alebo západné Slovensko). Základnou zmenou sú aj relevantnejšie výsledky vo vyhľadávaní vďaka zmene z horizontálneho systému zobrazovania výsledkov (súčasný) na vertikálny. Starý – horizontálny systém zabezpečuje ešte širokospektrálne výsledky vyhľadávania, bez ohľadu na tému, ktorej sa web stránka venuje (športové stránky, novinky, medicínske stránky, e-shopy…).  Znamená to, že sa po zadaní kľúčového slova zobrazia vo výsledkoch aj také web stránky, ktoré užívateľa nezaujímajú.  To však užívateľ nemôže vedieť, pokiaľ web stránku neprekliká. Užívateľ v takomto prípade často hľadá to, čo potrebuje aj tam, kde je šanca na relevantné informácie menšia.

Napr. :  Keď píšem prípadovú štúdiu o motorkách a chcem sa o nich dozvedieť hlbšie informácie, je málo pravdepodobné, že nájdem to, čo potrebujem na stránke nemenovaného e-shopu predávajúceho motorky.

 

Google Universal Search – nové vertikálne vyhľadávanie

 

Tieto nedostatky by malo odstrániť nové  – vertikálne vyhľadávanie vďaka Google Universal Search. Sľubuje rozdeliť výsledky vyhľadávania vertikálne smerom dole podľa jednotlivých tém (obsah na web stránke). Vertikálne vyhľadávanie nieje však tak úplnou novinkou. Už dnes sa vám zobrazujú vertikálne výsledky vyhľadávania pri jednotlivých odkazoch – napríklad v lokálnom vyhľadávaní, alebo pri zobrazovaní výsledkov obrázkov a videí.

 

aa

 

 

 

 

bb

 

 

Google prostredníctvom nového Universal Searching zoskupí práve takéto jednotlivé vyhľadávania do jedného uceleného systému. Výsledkom toho by sa mali návštevníci dostať k tomu, čo potrebujú rýchlejšie. Naopak, na druhej strane by majitelia web stránok mali spozorovať relevantnejšiu návštevnosť, ako aj znížené hodnoty Bounce rate (miera okamžitého opustenia web stránky).

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.
Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti


„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“
Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.