RUonline je po novom ONLINE TORO

Identita online marketingovej spoločnosti RUonline sa mení. Zmenou prešiel názov, logo aj celý korporátny dizajn spolu s webovou stránkou. Filozofia či marketingová stratégia spoločnosti však ostáva nezmenená.
Pod novou značkou ONLINE TORO spoločnosť začne vystupovať od začiatku februára 2014. Online marketingová agentúra RUonline sa rozhodla pre zmenu značky z viacerých dôvodov. Medzi kľúčové zmeny v znení „bližšie k našim klientom“ patrí spustenie nových revolučných služieb v oblasti SEO – optimalizácia webstránky pre vyhľadávače, na báze platenia až po dosiahnutí výsledkov, ako aj rozšírenie portfólia služieb o online PR, analýzy použiteľnosti webstránok, či mobilný marketing.
„Každá spoločnosť sa postupom času vyvíja a aj my sme cítili potrebu zmeniť našu korporátnu identitu, ktorú si potenciálni klienti často spájali s riešeniami pre rusky hovoriace krajiny. Výber nového názvu bol pre nás kľúčový. Názov má evokovať silného a stabilného partnera v online marketinových riešeniach, preto bolo ONLINE TORO jasným víťazom.“ uviedla Katarína Molnárová, riaditeľka agentúry.
Pre viac informácií pozrite krátke video:
Spoločnosť ONLINE TORO (pôvodne RUonline) ktorá zabezpečuje komplexné online marketingové riešenia pre firmy so zameraním na SEO a Linkbuilding, založila v roku 2009 Katarína Molnárová. Od roku 2011 patrí medzi TOP directmarketingové agentúry na Slovensku, ako uvádza mesačník Stratégie, či TOP TREND ročenka v reklame a médiách. RUonline má za sebou spoluprácu so stovkou spokojných klientov a svoje bohaté skúsenosti využíva aj pri vzdelávacej činnosti. V spolupráci s Ekonomickou univerzitou v Bratislave založila ONLINE KLUB, prostredníctvom ktorého poskytuje študentom komplexné online marketingové vzdelanie.