Reklama vo vrecku Vášho zákazníka

Aj vy chcete osloviť 425 miliónov zákazníkov, ktorí sa pravidelne prihlasujú do najväčšej sociálnej siete prostredníctvom svojich mobilov a tabletov?
Silu inteligentných mobilných telefónov a nástup tabletov pociťuje i najväčšia sociálna sieť Facebook, ktorá sa takto snaží podchytiť i mobilný segment zákazníkov. Dôvod je jednoduchý. Takmer polmiliardy návštevníkov Facebook-u prichádza práve z týchto zariadení. A ako týchto potenciálnych zákazníkov podchytiť a ovplyvniť prostredníctvom mobilov a tabletov?
Na výber máme dve možnosti:
– prostredníctvom mobilnej aplikácie založenej na oficiálnej Facebook Platform (dostupnej pre IOS ako i pre Android),
– prostredníctvom mobilnej reklamy zobrazovanej v News Feed-e, ako i vo forme bannerov.
Mobilná appka na Facebooku:
Chcete vedieť ako na to?
Prostredníctvom oficiálnej Facebook Platform si Vašu obľúbenú aplikáciu na Facebook-u jednoducho pridáte do svojho profilu a následne môžete jednoducho pridávať svojich priateľov na jej využívanie a zdieľanie. Následne je distribuovaná prostredníctvom news feedu, ako i na váš wall.
Facebook teda umožňuje implementovat do Vášho profilu nielen jemu vlastné ale i externé appky, ktoré šíria reklamné posolstvo určitej spoločnosti.
Aký je postup?
Vytvoríte si svoju mobilnú appku a prostredníctvom Facebook Platform ju jednoducho integrujete do najväčšej sociálnej siete Facebook prostredníctvom requestov, news feedu a open graphu – takto sharujete svoje reklamné posolstvo medzi užívateľmi Facebooku.
Prinášame Vám printscreen, ako taká mobilná appka vyzerá:
Obrázok č. 1: Už nemusíte prijímať aplikácie a hry typu Farmville alebo Birthday Calendar výlučne na klasických desktopoch a notebookoch. Odteraz aj vo svojich smartfónoch môžete využívať takéto externé aplikácie, ako Vám názorne prinášame v dole uvedenom obrázku:

Chcete vedieť o tejto možnosti viac? Kliknite tu.
Priame inzerovanie na Facebooku:
Facebook plánuje v najbližšej dobe plnohodnotne spustiť reklamné inzerovanie určené pre svojich mobilných a tabletových užívateľov.
Čo bude jeho súčasťou?
– mobilné bannery,
– sponzorované odkazy (viď dole obrázok),
– špeciálne reklamné lokalizačné nástroje – na základe kľúčového slova si nájdete konkrétnu prevádzku, ktorá zaplatí .
Prinášame Vám ukážku, ako to bude reálne vyzerať:
Obrázok č. 2: Máte radi filmy alebo históriu? Už čoskoro budete mať jedinečnú možnosť sociodemografického a záujmového (podľa vyplneného profilu a zadaných likeov fanpageov u Vašich potenciálnych zákazníkov a návštevníkov) cielenia a tak zasiahnutia správnych ľudí v správny čas. Tým sa následne zobrazí v ich news feede Váš sponzorovaný odkaz, tak ako prináša dole uvedený obrázok v prípade filmu Titanic 3D (daný užívateľ má rád filmy alebo históriu):

Fascinuje Vás reklama na Facebooku? Chcete zasiahnuť svojich fanúšikov a zákazníkov aj v mobiloch? Ozvite sa nám ešte dnes a vyplňte náš kontaktný formulár.
Čo pre Vás urobíme?
- Identifikujeme Vaše ciele.
- Zacielime na správnych ľudí pre Váš biznis.
- Pripravíme koncept kampane na Facebook-u.
- Nastavíme Váš rozpočet.
- Priebežná kontrola a správa kampane.
Autor: Ing. Ľuboš Oláh, Online marketing specialist