Hotel Partizán ****

výkonnostná kampaň s garanciou

PREDSTAVENIE KLIENTA HOTEL PARTIZÁN ****

HOTEL PARTIZÁN ****  na Táloch je rodinný hotel nachádzajúci sa v krásnom prostredí Nízkych Tatier na južnej strane Chopku. V súčasnosti je vedený rodinou Kičovou, ktorá z neho vybudovala úspešný wellness & kongres rezort v duchu “Hotel v lese, les v hoteli“.

Hotel poskytuje ubytovacie, gastronomické, wellness a športové služby na najvyššej úrovni už 55 rokov.

Okrem iného, Hotel Partizán obsadzuje popredné priečky v hodnoteniach hotelových služieb na Slovensku a je známy snahou prekvapiť hostí vždy niečím novým.

SITUÁCIA

S klientom sme sa dohodli na zmluvne garantovanom modeli spolupráce, ktorého výsledkom má byť nielen vysoká návštevnosť webu, ale aj obraty z online kanálov, ktoré doteraz u klienta veľmi zaostávali. Ohľad bolo nutné brať aj na sprostredkovateľské weby, ako Booking.com a preto...

Cieľom bolo navrhnutie takej výkonnostnej stratégie, ktorá splní dohodnuté garancie, prinesie klientovi zisk a upevní jeho meno a postavenie na trhu v dlhodobom meradle.

CIELE KLIENTA

1. Garantovaná mesačná návštevnosť 13200 z Google

2. Celkové zvýšenie počtu online objednávok – určené KPI: 3% konverzný pomer, 201 dopytov pri priemernej cene 11 € za dopyt

Stratégia na splnenie dohodnutých cieľov

Vzhľadom na stanovené ciele sme sa rozhodli kombinovať výkonnostné AdWords kampane so SEO obsahovou stratégiou.

Cieľom AdWords vo vyhľadávacej aj v obsahovej sieti je dodržanie garancie mesačných návštev, vyplnenie online objednávok a budovanie brandu.

Cieľom SEO obsahovej stratégie je budovanie silnej organickej pozície v Google vyhľadávaní, budovanie contentu a relevantnosti, a získavanie konverzií z organického vyhľadávania priebežne počas celého roka.

vypracovanie stratégie s ohľadom na trh a konkurenciu, analýza kľúčových slov vzhľadom na odvetvie

vypracovanie a zapracovanie OnPage dokumentu

SEO obsahová stratégia, linkbuilding, content, optimalizácia kľúčových slov na stránke

nastavenie cieľov v Google Analytics

vytvorenie a priebežná optimalizácia AdWords kampaní na určené landing pages

Výsledky našej práce

45,39 % nárast návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

225 % nárast konverzného pomeru z Google v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou

18,75 % zvýšenie konverzného pomeru stránky len za obdobie 3 mesiacov

Až 66,45 % konverzií z webu generujú naše aktivity, pričom 30,67 % konverzií pochádza z Google CPC a 35,78 % konverzií je z Google Organic (prirodzené – neplatené výsledky vyhľadávania ) za obdobie 3 mesiacov. Celkový počet konverzií za spoluprácu 450, z toho CPC 138 a Organic 161.

ZAUJÍMAVÉ POZNATKY K VÝKONNOSTNEJ KAMPANI

Aj pri klientovi ako je Hotel Partizán (na trhu 55 rokov) sa oplatí budovať brand. Tým pádom vykonávať brandové kampane (Google, Youtube, Gmail a pod.) V kampaniach sa ukázalo, že reklamná skupina na brand prináša 99% konverzií a miera prekliku je 35%, pričom cena za klik je tiež najnižšia 0,08€.

Quality score kľúčových slov je v kampani od začiatku vysoké (8/10 až 10/10) aj vďaka tomu, že stránka je optimalizovaná. Najviac klikov a konverzií priniesli kľúčové slová: wellness hotel, wellness hotel tatry. Brandové slová v presnej zhode majú okolo 50% CTR. Kampaň je nutné neustále optimalizovať, najmä pridávaním vylučujúcich kľúčových slov – momentálne už ich je 626.

Samotná search kampaň (platená reklama) má porovnateľné konverzie ako organická návštevnosť (neplatené výsledky vo vyhľadávaní) to znamená, že potenciálni zákazníci reagujú rovnako v prípade reklamných textov, ako v prípade prirodzených výsledkov vyhľadávania. Tento fakt hovorí o tom, že aktivity v rámci platenej reklamy Google AdWords majú veľký potenciál pre získanie nových zákazníkov a udáva, že online reklama je vhodný online predajný kanál pre tohto klienta.

SLOVAMI KLIENTA

„Prebiehajúcu spoluprácu s ONLINE TORO hodnotíme pozitívne, už po 3 mesiacoch spolupráce sa približujeme k dosiahnutiu stanovených cieľov.“

Riaditeľ hotela, pán Michal Kič

Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

„V priebehu 6 mesiacov sme klientovi Top English zvýšili návštevnosť webstránky o 52%, vďaka čomu im narástli tržby o 46%. Ako môžem pomôcť vám?“

Nechajte nám na seba kontakt a do 24 hodín sa vám ozveme.