Adriana Sečkárová v kategórii Blog Online marketing Prípadové štúdie SEO

Reklama na alkohol nemusí byť vždy problém. Prípadová štúdia ako sme zvýšili počet objednávok o polovicu

Reklama na alkohol nemusí byť vždy problém. Prípadová štúdia ako sme zvýšili počet objednávok o polovicu

Klientovi narástol počet  objednávok o 55 % a dosiahol 2,4 násobný nárast návštevnosti čisto z Google prirodzeného vyhľadávania. Pričom všetky stanovené ukazovatele pomaly stále stúpajú. O dôvod viac, prečo svoje weby optimalizovať a nezabúdať v online stratégii aj na SEO.

Ciele klienta

1. Dosiahnuť aspoň 200 objednávok mesačne

2. Zvýšiť organickú návštevnosť v Google a dostať relevantné kľúčové slová na prvé stránky vo vyhľadávaní v Google

analysis-brainstorming-chart-1571699

1. Aký obrat sme klientovi priniesli

Spoločnosti sme za 12 mesiacov spolupráce priniesli  takmer 95 % nárast obratov len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou.

 

2. Výsledky našej práce v návštevnosti

2,4 násobný nárast návštevnosti z vyhľadávania v Google v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou.

Aj napriek tomu, že optimalizácia webov neprináša okamžité výsledky, v tomto prípade sa SEO ukázalo účinné už od prvého mesiaca spolupráce.

 

Snímka obrazovky 2019-09-11 o 12.29.55

3. Výsledky našej práce v počte objednávok

55% nárast počtu objednávok len z Google organickej návštevnosti v porovnaní s obdobím pred našou spoluprácou.

 

4. Výsledky vo vývoji pozícií kľúčových slov

87 % nárast slov v TOP 3 v porovnaní s východzou pozíciou

100 % nárast slov v TOP 5 v porovnaní s východzou pozíciou

62 % nárast slov v TOP 10 (na prvej strane) v porovnaní s východzou pozíciou

Predstavenie klienta 

Internetový obchod s alkoholom www.alko90.sk prináša svojim zákazníkom nápoje do pohodlia ich domova. Stačí len pár klikov.

V e-shope si môžete objednať tie najkvalitnejšie alkoholické nápoje zo sveta, ako Rum Diplomatico, vodku Kremlin či šampanské Moët.

Stratégia na splnenie dohodnutých cieľov

Vzhľadom na stanovené ciele, najskôr bolo potrebné zistiť východiskovú situáciu, aké relevantné kľúčové slová majú dobré pozície vo vyhľadávaní, aby čo najviac pasovali k vybranej podstránke. Dôležité bolo zvýšenie pozícií vysoko vyhľadávaných slov, zapracovanie nových relevantných kľúčových slov a získavanie spätných odkazov z adekvátnych domén, kvôli posilneniu odkazového portfólia.

Riešenia

  • vypracovanie stratégie s ohľadom na trh a konkurenciu, analýza kľúčových slov vzhľadom na odvetvie
  • SEO obsahová stratégia, content marketing, optimalizácia kľúčových slov na stránke
  • linkbuilding

 

 

 

 

 

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Prípadová štúdia: Tento e-shop s alkoholom nestagnuje, práve naopak!
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Klientovi narástol počet objednávok o 55 % a dosiahol 2,4 násobný nárast návštevnosti čisto z Google prirodzeného vyhľadávania. Pričom všetky stanovené ukazovatele pomaly stále stúpajú.

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.