gonzales v kategórii Nové trendy v marketingu

ONLINE KLUB zoznámil vysokoškolákov s top marketingovými spoločnosťami na Slovensku…

ONLINE KLUB zoznámil vysokoškolákov s  top marketingovými spoločnosťami na Slovensku…

Vďaka unikátnemu projektu digitálnej agentúry ONLINE TORO, získali študenti Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave príležitosť  stretnúť sa s významnými osobnosťami z oblasti marketingu a online podnikania.

Nájsť originálny nápad, pracovať na ňom spoločne so svojim tímom, pripraviť marketingovú kampaň, či nezabudnúť na SEO – optimalizáciu stránky pre vyhľadávače.

To boli výzvy, ktoré sprevádzali vysokoškolákov počas uplynulého semestra. Niekoľko z nich sa totižto zúčastnilo na 3. ročníku workshopov ONLINE KLUBU, ktorého vznik iniciovala Katarína Molnárova z agentúry ONLINE TORO a Ľuboš Oláh z Obchodnej fakulty EU v Bratislave.

,,Ako prvým sa nám na Slovensku podarilo prostredníctvom ONLINE KLUBU zapojiť študentov do unikátneho projektu s názvom Google online marketing challenge. Niekoľko desiatok vysokoškolákov tak získalo príležitosť vyskúšať si vytvoriť online reklamnú kampaň cez Google Adwords a to s rozpočtom 250 dolárov, ktoré na tieto účely poskytol technologický gigant,“ predstavuje Katarína Molnárová.

GURU tím odovzdával svoje skúsenosti interaktívnou formou

V úvode semestra sa študenti rozdelili do siedmych tímov, z ktorých každý bojoval o atraktívnu cenu – vyhrať exkurziu v priestoroch Google Slovensko. Digitálna agentúra ONLINE TORO dala preto do kopy GURU tím, ktorý interaktívnou formou odovzdával mladým ľuďom počas nasledujúceho obdobia dôležité poznatky a praktické skúsenosti.

Študentov navštívili napr. Peter Nemčok (Webikon a WordPress Slovensko), Peter Hutta (Google Dublin) či Ondrej Geče  (Google Slovensko). O kreatívnej online reklame porozprával Michal Pastier (ZARAGUZA DIGITAL) a témy ako CMS, SEM, SEO, PPC, či online marketing boli súčasťou workshopov, ktoré viedla Katarína Molnárová.

online klub katarina molnarova

Svoje projekty prezentovali odbornej porote

Záverečné práce  študenti v utorok 15. apríla prezentovali odbornej porote, v ktorej sedel Michal Pastier z agentúry ZARAGUZA DIGITAL, Vladimír Houba  z Gemiusu, Richard Grom z RTB House a Jaroslav Dodok z digitálnej agentúry ONLINE TORO. ,,Porota o víťazovi rozhodovala niekoľko desiatok minút, o to väčšie nadšenie však sprevádzalo vyhlásenie výsledkov,“ hovorí Molnárová.

Prvé miesto získal tím BOOKPOINT, ktorého členovia získali týždňovú stáž v agentúre ZARAGUZA DIGITAL. Druhú priečku obsadil tím AWAKEN, ktorý si za svoj výkon zaslúžil opäť týždňovú stáž, tentokrát však v  agentúre ONLINE TORO. Prvú trojku uzatváral tím OD VÁS PRE VÁS, ktorý sa spoločne z druhým a tretím tímom zúčastní po Veľkej noci na exkurzii v Google Slovensko.

Všetky študentské projekty si môžete pozrieť na webstránke ONLINE KLUBu

 Jaroslav Dodok, Marketing & PR specialist

Tipy z nášho newslettra vás vystrelia vyššie v Google a získajú si srdcia vašich zákazníkov

A to najlepšie - sú úplne zdarma

Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.

Máte záujem získať viac zákazníkov z prirodzeného - organického - neplateného Google?
Neviete prečo vám na stránku nik nechodí? Vieme vám pomôcť.
Naši SEO špecialisti sa s webmi kamarátia, a na základe dôkladnej analýzy vám povedia ako problém vyriešiť.
Stačí, ak ich kontaktujete prostredníctvom nezáväzného formulára.

Katarína Rusňáková
majteľka spoločnosti

„V priebehu 1 roka sme klientovi Union zvýšili návštevnosť webstránky o 51%, vďaka čomu im narástli tržby o 123%. Ako môžem pomôcť vám?“

Získajte SEO audit a workshop na mieru ZDARMA!

    Informácie o spracovávaní osobných údajov

    V našom blogu sa toho ukrýva oveľa viac. Páčia sa vám informácie, ktoré u nás môžete nájsť? Radi vám ich budeme 1x do mesiaca posielať na mail.

    Stačí, ak sa prihlásite na odber nášho newslettera.

    Tiež nemáme radi SPAM a preto ho neposielame. Vaše údaje nikdy neposkytneme tretej strane.